Temeljni aspekt uspješne strategije održivosti je njena integracija u korporativnu kulturu poduzeća. A korporativna kultura direktno utječe na percepciju javnosti odnosno ugled poduzeća. Jedan od tranzicijskih rizika je loš ugled poduzeća čiji uzrok je s jedne strane promjena sklonosti potrošača a s druge poslovanje poduzeća koje dovodi do negativnih učinaka na okoliš i ljude, odnosno na određenu skupinu dionika, npr. na lokalne zajednice. Posljedice takvog poslovanja dovode do stigmatizacije sektora, povećane zabrinutosti dionika i negativnih povratnih informacija dionika.
Stoga je nužno izgraditi korporativnu kulturu održivosti koja obuhvaća sve zaposlenike poduzeća. Primjenom rezultata istraživanja bihevioralne znanosti, možemo osvijestiti vaše zaposlenike kako da postupno mijenjaju svoje navike i ponašaju se održivije te posebno rukovodstvo vašeg poduzeća kako da integrira strategiju održivosti u korporativnu kulturu održivosti u vašem poduzeću.